Oplossingen
Wij werken met open source platforms waarin toegangscontrole, beveiliging en andere facilitaire processen optimaal samenwerken.
Wij werken met open source platforms waarin toegangscontrole, beveiliging en andere facilitaire processen optimaal samenwerken.
Aanwezigheidsregistratie geeft inzicht in wie aan- of afwezig is en waar personen zich bevinden. Dankzij een sluitende aanwezigheidsregistratie kun je de veiligheid waarborgen van de organisatie, medewerkers en bezoekers.
Audio-oplossingen zijn in te zetten in diverse situaties. Vergroot de veiligheid op uw locatie door bezoekers, die zich niet op de juiste plaats bevinden, een bericht te laten horen en schrik indringers af met een alarm. Speel berichten gepland of live af op de juiste plaats, op het juiste moment. Zorg voor een prettige sfeer met achtergrondmuziek met een goede kwaliteit.
Betaaloplossingen zijn te integreren in verschillende producten als vending, parkeersystemen en webshops voor ticketverkoop. Deze digitale, online betaalsystemen kunnen gecombineerd worden met het leveren van een kassasysteem op locatie.
Om toegang te krijgen tot locaties en deuren hebben personen een identifier nodig. Een identifier is bijvoorbeeld een RFID-pas of -tag, pincode, paspoort, kenteken, fysieke sleutel, smartphone of biometrie. Identifiers kunnen gebruikt worden voor zowel de toegang van het terrein, het gebouw, als die van de parkeergelegenheid. Per persoon kunnen meerdere identifiers, met verschillende rechten, worden verstrekt.
Parkeerbeheer integreren met toegangscontrole geeft de mogelijkheid om in één omgeving end-to-end beheer te leveren. Met dezelfde identifiers die gebruikt worden voor de toegang tot het terrein en het gebouw kan ook toegang worden verleend tot de parkeergelegenheid. Toegang kan ook worden verleend middels kentekenherkenning.
Met lockerbeheer in de cloud kan je met je smartphone, of een andere identifier, lockers openen en sluiten. Inbraak kan worden gedetecteerd en lockers kunnen worden vrijgegeven op basis van aanwezigheidsregistratie. Zo is het zelfs mogelijk om bezoekers een locker toe te kennen.
Gecontroleerd gastvrij. Je wilt dat iedereen zich welkom voelt, maar niet iedereen heeft recht op de toegang. Bezoekers worden uitgenodigd, geregistreerd en ontvangen op een vriendelijke, professionele en veilige manier.
Met cameraobservatie houd je altijd een oogje in het zeil. Ook als je niet aanwezig bent, wil je kunnen controleren wat zich op locatie afspeelt. Camera’s maken het mogelijk om portierstaken of surveillancediensten over te laten nemen door een alarmcentrale, objecten te bewaken en toegangscontrole te ondersteunen.
Met de juiste deursloten en veiligheidsbeslag vergroot je de veiligheid op jouw locatie. Deuren kunnen tegen lage kosten voorzien worden van draadloze of bekabelde sloten en toegevoegd worden aan uw bestaande of nieuwe toegangscontrolesysteem. Kostbare toegang met sleutels wordt vervangen door passen, tags of een mobiele app.
Dankzij intercomsystemen is er op afstand communicatie mogelijk tussen personen, ook met video. Dit kan bijdragen aan het al dan niet verlenen van de toegang tot de organisatie. Daarnaast is het ook mogelijk om in geval van nood, hulp in te kunnen schakelen.
Met lockermanagement kan je met je smartphone, of een andere identifier, lockers openen en sluiten. Inbraak kan worden gedetecteerd en lockers kunnen worden vrijgegeven op basis van aanwezigheidsregistratie. Het is zelfs mogelijk om bezoekers een tijdelijke locker toe te kennen.
Narrowcasting is het zenden van informatie via beeldschermen, zo communiceer je met een specifieke doelgroep op een specifieke plaats. Met cloud-oplossingen verloopt het beheer van de content via één centraal punt.
Parkeerbeheer integreren met toegangscontrole geeft de mogelijkheid om in één omgeving end-to-end beheer te leveren. Met dezelfde identifiers die gebruikt worden voor de toegang tot het terrein en het gebouw kan ook toegang worden verleend tot de parkeergelegenheid. Toegang kan ook worden verleend middels kentekenherkenning.
Slagbomen zijn op veel locaties effectief toe te passen, zoals bedrijfsgebouwen, kantoorpanden, opslagterreinen, bedrijventerreinen, high-risk terreinen, transport- en distributieterreinen en parkeergarages. Door de toepassing van een slagboom te combineren met een cloud-oplossing voor toegangscontrole, is het mogelijk om toegang te verlenen aan de juiste personen, bijvoorbeeld middels kentekenherkenning.
Werktijden worden gebruiksvriendelijk vastgelegd, voor zowel full- en parttime verbanden, flexibele roosters, onregelmatige diensten en ploegendiensten. Op deze manier kun je de productiviteit vergroten en de administratielast verminderen.
Jouw organisatie en medewerkers veiligstellen kan door toegang te beheren met toegangscontrole. Controleer wie, waar, wanneer en waarmee men toegang heeft tot de organisatie. Ook in geval van calamiteiten is dankzij toegangscontrole de juiste informatie over de aanwezigheid van personen en bezoekers beschikbaar.
Een tourniquet is een afsluitingsmechanisme. Hiermee kun je controle uitoefenen over het gebruik van een doorgang of toegang. Door dit te combineren met een cloud-oplossing voor toegangscontrole is het mogelijk om de juiste personen toegang te verlenen tot de organisatie.